Tuesday, December 7, 2010

TERJAH!!! - Fesbuk2 binatang!!

Agak2nya la kn......lau menatang2 haiwan2 ade fesbuk,ape agaknya status diorg ye??????
Jom kte terjah edisi maya...hehehehe.....

CICAK


"Tuan rumah baru beli reket elektrik, gua kenduri nyamuk BBQ mlm nih…"

kalau x pun,

"Kawan2, kalo free mlm ni dtgla umah..ade mjlis tahlil utk isteriku yg mati tersepit pintu..."

bley jadik jgak...

"Mau ke ke bilik air anak tuan rumah jap … baru beli videocam baru …"

lagi status dibwh....rajin2la klik READ MORE dibwah yer...


NYAMUK


"Baru habis ronda rumah Ajoi… kenyang burp, Alhamdulillah…"

kalo x pun....

"Baru jer selamat bagi injekan maut, yeah!!!"

bley jadik jgak....

"Siot, sekali drug addict gua hantam. Gua positif HIV AIDS… uwaaaaaaa"


AYAM


"Tidaaaaaaaaaaaak, Besok majikan gua mau buat kenduri kesyukuran, gua mau di sembeliiiiihhh!…"

kalo x pun....

"Kawan2…kalu esok guwe tak update…bererti guwe udah di goreng….I luv u all… jangan luper wat kenduri arwah untuk I yaa…"


KUCING


Kalo Kucing Betina : 
“Anak i yang ke-5 baru tanya siapa bapaknya. I bingung nak jawab apa. I sendiri lupa bapaknya siapa.”

Kucing Jantan pulak : 
"Baru je add awek sebelah umah… keturunan PARSI beb!!!"


TIKUS


"Operasi malam ni… selongkar kitchen kabinet… sape nak ikot?"

kalo x pn....

"Eleh, ingat aku x tau tuan rumah aku ni pasang perangkap tikus...Ingat aku ni bodoh ke???"


hahahaha......mcm2...

Thank You For Reading Dear Viewers...Don't Forget To Drop Your Comments And Like..Much Love... -Y@NiE-

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...