Tuesday, December 28, 2010

Julia Perez nak pakai seksi2 ada laser lagi pada 29hb ni....jom gelak terguling2 mcm tenggiling!!

"Saya akan pakai baju belahan dada supaya mereka buta. Ini adalah laser ciptaan saya."
"Kali ini saya akan pakai coli dilengkapi cahaya laser - biar buta mata semua pemain Malaysia."

julia perez
HAHAHAHHAHAHA......
jom kita ramai gelak terguling2 mcm tenggiling kt minah sorang ni......
dah macam baju ultraman la pulak nk ltak laser....
ingat org Malaysia smua gila seks ke???nk terpikat dgn keseksian dia yg tah hape2.....
maaf la ye...kt Malaysia xde pelakon yg berangan nk jd simbol seks mcm ni...
mmg org indon ni ske cri publisiti ker????
adoi...blh pecah usus cm ni.....
nk tgk gak sejauh mana baju dalam berlaser dia tuh dpt merabunkan pemain Malaysia....
cadangan yanie...sebelum nk bongkak+sombong cm ni...tlg la pke dlu sbelum berckp....makin lama makin bosan dgn kata2 x masuk akal cm diorg ni....
berita ni diambil dri Harian Metro...

buat semua...harap2 esok perlawanan live tunjuk Malaysia lawan ngan Indonesia...jangan asyik tunjuk kt Julia Perez ni dah la...huhuhuuhu...

Thank You For Reading Dear Viewers...Don't Forget To Drop Your Comments And Like..Much Love... -Y@NiE-

4 comments:

WaNnY said...

hahaa..she's sooo gonna dead tomorrow!

YaNiEz said...

yup...btul3.....
tah pape.,...

F@UZEE said...

lawak betul minah indon ni! haha!

http://dkmk1987.blogspot.com/2010/12/julia-perez-nak-kacau-pemain-malaysia.html

Syarih said...

huhuhu...cerita menarik nih..meh pakat-pakat tengok malam nih..tengok bola la bukan si julia yang perez tu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...