Tuesday, May 10, 2011

Jumpa Khairul Fahmi di KB Mall...Ohsem!

Assalamualaikum......

KHAIRUL FAHMI @ Apex...rasanya nama tu tak payah diperkenalkan....pasti semua orang tau....dulu kecoh di ipgkb yang team Kelantan termasuklah Khairul Fahmi ni datang practice dekat padang ipg kitorg....time 2 semua pakat rajin turun jog...tapi yang peliknya ramai jog pakai jeans + mekap tebal2..aku juga hampir2 terpengaruh untuk turun jog pkai jeans + mekap tebal2 + baju cantik2 ala2 nak ke KB Mall...bajet Khairul Fahmi akan terpegun + terpesona tengok aku tepi padang,kemudian terkejar2 panggil nama aku "Yanie...Yanie!!!" n mintak no phone.... (=_=!) Mujur tahap kemalasan melebihi segalanya...so sepanjang team Kelantan practice situ, skali pun aku x turun ke padang.....Selepas team Kelantan kembali training di stadium, aku agak terkilan jugak...time2 ada malas nak pi....napa la dah habis baru nak rajin...sob3....


Khairul Fahmi @ Apex di IPG Kota Bharu...

Hari Sabtu bersamaan 7 hb Mei aku n Apis g KB Mall...niat utama mencari2 charger laptop aku yang da rosak...susah nak buat keja asyik pinjam charger laptop rumet jer....tengah2 jalan terjumpa dengan dak2 junior...sembang kejap...Apis lak da ilang...rupa2nya Apis masuk dalam kedai Mizi Sport (entah betul x ejaan dia...) Aku tanya la napa rmai orang...rupa2nya Apex ni baru sampai....so aku pon apa lagi,terus terkinja2 tahap cipan nak amik gambar...Apis x bagi tapi dengan selambanya aku tinggal dia kt tepi tu n masuk dalam kedai untuk amik gambar Apex...sori la tercurang kejap...ngee.....ni la gambar yang berjaya disnap...


Actually xde la hensem sangat..tapi smart jugak la...owh nampak x apa kt tangan kanan dia?? tu nama dia henset....dia pakai enset sama cam Apis...cuma beza APis punya kaler biru n Apex punya kaler merah....hp Nokia X5...agak2 time ni dia tgah mesej dekat gewe dia kot...x pon tgah surt tenet, update status di tweeter...who knows tp ada kaitan ke dgn aku...X!

Nokia X5 tapi ni kaler pink...Apex punya merah...beza ok...

Abis amik gambar kitorg g la merewang tampat lain...bila aku ajak APis datang sini lagi,Apis da x nak...sob3....nyesal x amik gmbar banyak2....tp xpela...puas ati dpt jumpa... =)

muka puas ati...


p/s : eksaited jumpa Apex mcm eksaited dpt jumpa dgn Torres...hampeh... (=_=!)

Thank You For Reading Dear Viewers...Don't Forget To Drop Your Comments And Like..Much Love... -Y@NiE-

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...