Tuesday, May 10, 2011

Aliff Aziz iras2 Donghae SuJu....betulkah atau mata dah rabun???

Assalamualaikum......

Sejak awal2 bermulanya minat dengan Super Junior, aku terus jatuh hati dengan Donghae.....memang ramai lagi yang hensem dari Donghae...tapi aku minat dia sebab muka dia sama dengan ALiff Aziz...oh,adakah mata aku dah rabun atau ramai jugak yang terperasan macam ni???ottohke..ottohke~~

Untuk membuktikan pemikiran aku...ni aku siap selitkan kedua2 gambar dua orang jejaka ni untuk korang buat comparison....ce tengok...ce tengok.....



sekarang ape pendapat korang?? betul x??? tolongla jgn cakap aku rabun malam...eh rabun pagi sebab sekarang dah pukul 3 pagi....


Thank You For Reading Dear Viewers...Don't Forget To Drop Your Comments And Like..Much Love... -Y@NiE-

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...