Friday, February 11, 2011

xdop koje meng-hapdet blog...

Assalamualaikum!!

ne no ne no....rumah terbakar panggil bomba...bomba datang berlumba-lumba....ne no ne no...

hehehe....tbe2 hepi terlebih...sbb ape??
sbb aku dah membuang masa secara berfaedah giler....
study esaimen Linear Algebra (auta - padahal x jmpe pn kertas esaimen), berfikir secara kritikal utk mencari ketaksamaan pelajar luar bandar dan bandar utk esaimen budaya (auta lagik - kertas 2 masih kemas dlm  fail tnpa sebarang kedut) dan jugak membasuh baju dengan jayanya (triple auta - masih bersepah dalam bakul).....kwang3....

pokoknya smpai sekarang, 1 bnda berfaedah pn aku x buat lagik.....tp xpe...sbb aku dah meng-hapdet blog ini dgn jayanya....hehehe...suke3!!! 1st korang tgk la background blakang 2...tgk la...tgk la....hik3....1 ag aku da hapdet banner kt atas 2....agak lama menggunakan adobe photoshop + power point + microsoft office picture manager...ni la hasilnya....


ye saya tau cm kanak2 ribena....tp comey what??? -----> maaf terkoya sebentar.....pasni xde la ye nk blink2 ble korang bke blog ni ye....cme yg falling love ni rsanya ptut x ea dikekalkan????haa...jawab2...sape jawab dpt percutian ke Korea Selatan dlm mimpi...sekian terima kasey!



p/s : another post yg merapu + merepek + kerepek + keropok...




Thank You For Reading Dear Viewers...Don't Forget To Drop Your Comments And Like..Much Love... -Y@NiE-

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...