Saturday, April 9, 2011

demam! sian die....sob3... (=_=')

Assalamualaikum.....
Sedang2 bergumbira dengan sayang2 dekat blok, tetbe je dapat tau incik Apis sakit....demam+nak muntah2+penin2....sekali imbas cam orang mengandung pulak....huhuhuhu......naseb bek lelaki....
so disebabkan dia dah demam teruk sangat, dengan baik hatinya Yani bawak Apis g klinik.....dengan lagak autokratiknya Yanie pon msej la Apis ----->

Yanie : Awak, pas maghrib siap! Kte bawak g klinik. Awak ikut jer, yang lain kite uruskan. Dengar cakap kite ea. Plz.

baik x Yanie?? hahaha...ngok! pas mesej baru terkinja nak cari kete n orang yang nak bawak keta...lesen ada jer tapi x berani bawak....naseb baik ada Saniyah....hehehe....cari punya cari kete banyak orang pakai....nasib bek Shiro x pakai...pnjam Shiro punya keta jap....tme kasih banyak2 ea yang....Sebenarnya boleh ja nak merempit nek moto, tapi Apis da lembik sangat...masuk2 kete terus baring....

Mula-mula ktorang g klinik kerajaan sebab Sani cakap klinik 2 bkak waktu malam sampai 9.30...kitorang pun x bawak banyak duit la sebab klinik kerajaan bayar RM1 jer utk kad...tapi alih2 tutup pulak...last2 ktorg g klinik Balkis...Yanie slalu ja g Klinik Balkis sebab klinik ni klinik panel Agrobank...Duit pon ktorang bawak sket je la..dah tu je yang ada...sedih x??? sob3....

Gaya 1 = sedang bertafakur.... =)

Gaya 2 = teknik goyang kepala bagi ilang bosan

Gaya 3 = muka pasrah..sob3...

Cam bse masuk Klinik Balkis kene tunggu lama walaupun orang x ramai....2 kali Apis ulang alik g tandas baru nama dia dipanggil....Sani pulak siap g shopping kt Syarikat Muda Osman, kedai buku yang femes kat Klate ni...masuk pulak kejap jer....tunggu je lama...huhuhu.....pas die bagi ubat tengok cost RM35..huhuhu...standard la klinik swasta kan......tapi duit yang kitorang ade ---> apis - RM10, Yanie - RM 16 n Sani - RM 10++......kumpul je la tiga2 baru cukup...huhuhuhuhu.....

Thanx utk yang tolong Yani malam ni utk bawak Apis g klinik....Sani, Shiro, thanx a lot.....Sani, duti RM 10 tu esok k yani bayaq balik na...hehehehe......

Ottomen Kismis sedang tunggu turn.... =)


P/s : awak, jaga diri elok2.....sy risau sangat tadi...hopefully esok awak akan ok... =)

Thank You For Reading Dear Viewers...Don't Forget To Drop Your Comments And Like..Much Love... -Y@NiE-

2 comments:

cik merah said...

kata klinik panel .how come kena bayar laa ..?

- HaRYaNi - said...

cik merah
yg klinik panelnya yani saje....
apis bkn klinik panel...so kne bayar...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...