Tuesday, April 19, 2011

Baru Kahwin Sebulan Tapi Dah Hamil 4 Bulan???? Alahai Kris Dayanti....

Assalamualaikum...



Dah baca METRO hari ni??? Kalau korang dah baca mesti korang akan terbaca cerita tentang Kris Dayanti... Kisah tentang KD yang dah hamil 4 bulan... Tapi nikahnya baru bulan 3 hari tuh.... Jeng3.... Baru jer sebulan menikah.... Kenapa ea??? Boleh explain tak??? Almaklumlah Yanie ni kan kanak-kanak Ribena.... Tak tau apa sebenarnya jadik....Tulun2~ (^_^)

Bagi yang belum membaca paper METRO tuh, sila tengok SINI... senang2 meh la Yanie tunjuk kat sini...

JAKARTA: Penyanyi terkenal Indonesia, Kris Dayanti mengakui dia kini hamil empat bulan selepas bernikah dengan usahawan dari Timor Leste, Raul Lemos pada 20 Mac lalu.
Tegasnya, hal itu sudah pun terjadi dan dia serta suaminya terima ketentuan itu dengan hati yang terbuka.


"Kehamilan ini sudah terjadi. Kalau apa yang diberikan Allah ini tidak saya akui, nanti timbul pula cerita yang tidak betul. Kononnya, saya gugurkan anak," katanya.

Ishk3.....patutla tiba2 kawen mengejut 20 March lalu...Bagi yang tak tengok lagi gambar kawen diorang, nih Yanie masukkan sebijik, sekeping, sebuah gambar KD bersama Raul Lemas Lemos pada 20 March 2011 yang lepas...





Tengok tuh...boleh pulak nak kissing mulut dengan mulut waktu dalam masjid...Tunggu la dalam bilik nanti ke...Lau tak tahan sangat keluar la masjid dulu...cam tak sopan pulak...Takpela, adat diorang tak kesah kot...Tapi kan, kalau nak dibandingkan dengan Anang bekas suami dia tuh berkali2 ganda hensem kan..... Nape la nak ke Raul ni gak... nak kata kaya dia sendiri dah cukup kaya.... Tak puas lagi ke??? Hurm...harta dunia, takkan pernah habis dikejar orang kan.... (=.=!)

     KD with Raul.... 
    KD with Anang....


Apa2 pun, doakan semoga diorang bahagia dan dikurniakan anak yang soleh & solehah yang boleh mendoakan kebahagiaan ibu bapa mereka di akhirat kelak...InsyaALLAH... (^_^)


p/s : Owh, Yanie da ada 11 ekor ikan peliharaan sekarang....suke3!!! nanti Yanie buat entry khas untuk anak-anak ikan ni ea...ni anak ikan betul2 yer, bukan anak ikan yang tak bape betul tuh...Peace... (^_^)V


Thank You For Reading Dear Viewers...Don't Forget To Drop Your Comments And Like..Much Love... -Y@NiE-

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...